၀က္ဆိုဒ္ကို ေန ့စဥ္လာတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေအာက္ကပံုေလးကို တစ္ခ်က္ႏွိပ္ေပးခဲ့ပါ

နည္းပညာရပ္ဆိုင္ရာနဲ ့ပတ္သက္ေသာစာအုပ္မ်ားကို ၾကိဳက္ႏွစ္ရာ ေခါင္းစဥ္ကို ႏွိပ္၍ရွာပါ

Android ျပဳျပင္နည္းစာအုပ္မ်ား Autocad စာအုပ္ Computerျပဳျပင္ေရးနည္းလမ္းစာအုပ္ Cracking နည္းပညာ Facebook နည္းပညာစာအုပ္ Flash Song လုပ္နည္းစာအုပ္ Miscrosof Office ဆိုင္ရာစာအုပ္ Networking ဆိုင္ရာစာအုပ္ Photoshop ဆိုင္ရာ စာအုပ္မ်ား Programming ပညာရပ္မ်ား Speaking စာအုပ္မ်ား Wifi Hacking နည္းလမ္းစာအုပ္ ခြန္အားရွိေသာရသစာေပမ်ား ခ်က္ျပဳတ္နည္း နဲ ့မုန္ ့လုပ္နည္း ဂီတာတီးခတ္နည္းစာအုပ္ စာစီစာရိုက္လက္ကြက္က်င့္နည္း စာရင္းကိုင္နည္း စာအုပ္ တရားစာအုပ္မ်ား နည္းပညာ စာအုပ္မ်ား ဖတ္ေစခ်င္တဲ့စာအုပ္ေတြ ဘာသာျပန္စာအုပ္မ်ား ျမန္မာ့သုိင္းေလ့က်င့္နည္းစာအုပ္မ်ား ရုပ္သံ ဗီဒီယိုတည္းျဖတ္နည္းစာအုပ္ လက္ေ၀ွ ့ထိုးနည္းစာအုပ္ သမိုင္းဆိုင္ရာ စာအုပ္မ်ား သုတရသစာအုပ္စံုDownloadယူရန္ ဟာသစာအုပ္မ်ား အတၳဳပၸတၱိစာအုပ္မ်ား ဥပေဒဆိုင္ရာစာအုပ္ ေဆးပညာဆိုင္ရာ စာအုပ္ ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း) လမ္းညႊန္ ႏိုင္ငံေရးျဖစ္ရပ္မွန္စာအုပ္

သုတရသစာအုပ္ေတြ ယူခ်င္ရင္ ေအာက္က List မွာ စာေရးဆရာ နာမည္ကိုႏွိပ္၍ရွာယူပါ

၀တၳဳတိုေပါင္ခ်ဳပ္စာအုပ္မ်ား ကာတြန္းစာအုပ္မ်ား ကာယဗလ ေလ့က်င့္ခန္းစာအုပ္မ်ား ခင္ခင္ထူး ခ်က္ျပဳတ္နည္း နဲ ့မုန္ ့လုပ္နည္း ခ်စ္စံ၀င္း ခ်စ္ဦးညိဳ ခ်စ္ႏိုင္(စိတ္ပညာ) ဂမၻီရ၀တၳဳမ်ားလိုခ်င္ရင္ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မမေလး ဂ်ဴ း စာရင္းကိုင္နည္း စာအုပ္ စာေပေဟာေျပာပြဲမ်ား စိမ့္(ပညာေရး) စိုက္ပ်ိဳးနည္း စာအုပ္မ်ား စိုးျမတ္သူဇာ စေကၠာမ ဆန္းလြင္ ဆုျမတ္မြန္မြန္ ညိဳျမ တကၠသိုလ္ဘုန္းႏိုင္ တကၠသုိလ္စိန္တင္ တက္တိုး တင္ေထြး တင္ႏိုင္တိုး တရားစာအုပ္မ်ား တရားဓမၼစာေပဆိုင္ရာမ်ား တြတ္ပီ(ဓႏုျဖဴေဆြမင္း) တာရာမင္းေ၀ ဒႆေက်ာ္စြာ နည္းပညာ စာအုပ္မ်ား နီကိုရဲ ပီမိုးနင္း ပုညခင္ ဖ်ာပံုနဒီ ၾကည္ေအး ဗ်ဴး ဘာသာျပန္စာအုပ္မ်ား မင္းခိုက္စိုးစံ မင္းဒင္ မင္းျမတ္သူရ မင္းလူ မင္းသိခၤ မိုးတိမ္ ျမတ္ခိုင္ ျမသန္းတင့္ ရုပ္သံ ဗီဒီယိုတည္းျဖတ္နည္းစာအုပ္ ရဲေကာင္းထက္ လက္ေ၀ွ ့ထိုးနည္းစာအုပ္ လင္းယုန္ေမာင္ေမာင္ သခင္ျမတ္ဆိုင္ သတိုးေတဇ သန္း၀င္းလိႈင္ သမိုင္းဆိုင္ရာ စာအုပ္မ်ား ဟာသစာအုပ္မ်ား အတၱေက်ာ္ အတၳဳပၸတၱိစာအုပ္မ်ား အၾကည္ေတာ္ အေျခခံကြန္ပ်ဳတာျပဳျပင္နည္း ဥပေဒဆိုင္ရာစာအုပ္ ဦးကုလား ဦးခင္ေအာင္ ဦးေက်ာ္ေဇယ် ဦးေသားင္းလြင္(ဘီေအ) ဦးႏု ေကာင္းထက္ ေက်ာ္ျငိမ္း ေက်ာ္သူ ေဆးပညာဆိုင္ရာ စာအုပ္ ေတာ္ဘုရားေလးေအာင္ေဇ ေနလင္း(အ.က.သ) ေဖျမင့္ ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း) ေမာင္ညိဳမိႈင္း(သံလ်င္) ေမာင္ထြန္းသူ ေမာင္လွမ်ိဳး(ခ်င္းေခ်ာင္းျခံ) ေမာင္သန္းေဆြ(ထား၀ယ္) ေမာင္ေပၚထြန္း ေမာင္ေသာ္က ေအာင္ခင္စိုး ေအာင္ရင္ျငိမ္း ႏိုင္ငံေရးျဖစ္ရပ္မွန္စာအုပ္

နတ္သွ်င္ေနာင္အေၾကာင္း အပိုင္း(၂)


သကၠရာဇ္ ၉၇၄-ခုႏွစ္ ဝါေခါင္လတြင္ သံလ်င္စား ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴး ကုလားငဇင္ကာက လႊတ္လိုက္ေသာ ဇြင္ေဒကရသီယာ ‎၏ တပ္သည္ ေရေၾကာင္းခ်ီတက္၍ လာသည္။ ကုလားတုိ႔ႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ မုတၱမစား ေစာဗညားဒလလည္း ၾကည္းေၾကာင္း ‎ခ်ီတက္၍ လာသည္။ ထိုအခိုက္ ေက်ာက္ေမာ္တြင္ တပ္ခ်၍ေနေသာ မင္းရဲေက်ာ္စြာသည္ ကုလားမ်ားတက္လာသည္ကို ‎႐ုတ္တရက္ျဖစ္သျဖင့္ မသိရဘဲ အေျမာက္စိန္ေျပာင္းသံကို တခ်က္ၾကားရမွ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ဗိုလ္မွဴးမ်ားကို ဆင့္ေခၚစီရင္၍ ‎ခုခံတုိက္ခိုက္ေလသည္။ သုိ႔ ခုခံတိုက္ခိုက္ပါေသာ္လည္း မင္းရဲေက်ာ္စြာတို႔အေရးနိမ့္၍ ထိုစစ္ပဲြတြင္ မင္းရဲေက်ာ္စြာ ‎ဆင္ထက္မွ က်ည္သင့္၍ က်ဆံုးသည္။ ထုိေနာက္ ကုလားငဇင္ကာက လႊတ္လိုက္ေသာ ဇြင္ေဒကရသီယာ၏ တပ္သည္ ေတာင္ငူၿမိဳ႕တြင္းသို႔ ေတာင္မ်က္ႏွာမွ ဝင္ ‎၍ ၿမိဳ႕ကိုသိမ္းယူၿပီးလွ်င္ နတ္သွ်င္ေနာင္မင္းသားကိုလည္း မိဖုရားႏွစ္ပါး၊ အေျခြအရံမ်ားႏွင့္တကြ သံလ်င္သို႔ ေခၚေဆာင္ ‎သြားသည္။

ေတာင္ငူကို ကုလားမ်ား ခ်ီတက္တုိက္ခိုက္ေၾကာင္း အေနာက္ဘက္လြန္မင္းတရားႀကီး ၾကားသိေတာ္မူေလေသာ္ မိမိ၏ ‎လက္ေအာက္ႏိုင္ငံေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးရမည္ေလာဟု အမ်က္ေတာ္ရွိ၍ ခ်က္ျခင္းပင္ စစ္ႏွစ္ဘက္ညႇပ္ကာ ေတာင္ငူေၾကာင္း ‎ခ်ီေစသည္။ လႊတ္လိုက္ေသာ စစ္တပ္ေတာ္သည္ ရမည္းသင္းအရပ္တိုင္ေအာင္ ေရာက္လာ၍ ေတာင္ငူကို ကုလားမ်ား ‎သိမး္ယူၿပီးသည္သာမက နတ္သွ်င္ေနာင္ကိုပါ သံလ်င္သို႔ ေခၚေဆာင္သြားၿပီဟု ၾကားသိရလွ်င္ မင္းတရားႀကီးသည္ မ်ားစြာ ‎စိတ္မခ်မ္းမသာ ျဖစ္ေတာ္မူၿပီး တပ္ေတာ္ကို ျပန္ေခၚေတာ္မူသည္။ ထိုႏွစ္တြင္ပင္ ကုလားငဇင္ကာ၏ လက္နက္ႏုိင္ငံျဖစ္ ‎ေသာ သံလ်င္ၿမိဳ႕ကို ခ်ီတက္တိုက္ခိုက္ေစေတာ္မူသည္။ ေတာင္ငူမင္း သံလ်င္သုိ႔ ဆုိက္ေရာက္လာလွ်င္ ငဇင္ကာက ရဲမက္ဗိုလ္ပါ အခင္းအက်င္း အတီးအမႈတ္ျဖင့္ ဧည့္ခံဆီးႀကိဳ ‎သည္။ ေတြ႔ဆံုၾကလွ်င္ ေတာင္ငူမင္းက ငဇင္ကာ၏လက္ကို ကိုင္ဆဲြ၍ မိန္႔ေတာ္မူသည္မွာ ... "ငါသည္ ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာမ်ား ‎ကို ပစ္ခြာ၍ ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴးထံ ေရာက္လာသည္မွာ ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာမက ယုံၾကည္ထင္မွတ္၍ ေရာက္လာျခင္းျဖစ္သည္။ ‎ကတိသစၥာ ရွိသည့္အတိုင္း ျမဲျမံေတာ္တည့္မွန္ကန္စြာ ဆီးခံလုပ္ၾကံရမည္"။‎ ငဇင္ကာကလည္း "မည္သုိ႔မွ် မေၾကာင့္ၾကပါႏွင့္၊ ႀကိဳးစားအားထုတ္၍ ကၽြန္ေတာ္၏အသက္ႏွင့္ကိုယ္ တည္ေနသမွ် ကာလ ‎ပတ္လံုး စြန္႔စားတြန္းလွန္ပါမည္" ဆုိလွ်င္ ေတာင္ငူမင္းက ရတနာေက်ာက္ေကာင္း တင္သည့္ ေရႊလက္စြပ္ အျပည့္ထည့္ ‎ထားေသာ ေရႊအစ္တလံုးကို ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴးငဇင္ကာသို႔ ေပးသည္။ ငဇင္ကာက မယူ ျငင္းဆန္ၿပီးလွ်င္ ေတာင္ငူကို အလုိ ‎ေတာ္ျပည့္မွ သနားေတာ္မူသည့္ ဆုကို လက္ခံပါမည္ ဟု ေလွ်ာက္ၾကားသည္။

သကၠရာဇ္ ၉၇၄-ခု၊ ျပာသိုလဆန္း ၄-ရက္၊ တနင္းလာေန႔တြင္ အေနာက္ဘက္လြန္မင္းသည္ ေတာင္ငူ (သံလ်င္ျဖစ္မည္) ‎သို႔ ၾကည္းေၾကာင္း၊ ေရေၾကာင္း စစ္သည္ေတာ္မ်ားစြာႏွင့္ ခ်ီတက္ေရာက္လာသည္။ သံလ်င္ၿမိဳ႕ အထားအေနေကာင္း၍ ‎အတြင္းမွ အေျမာက္စိန္ေျပာင္းတုိ႔ျဖင့္ပစ္ခတ္ရာတြင္ ျမန္မာတပ္သားတို႔ အေသအေပ်ာက္မ်ားရကား တပ္ကို ေနာက္ဆုတ္ ‎ၿပီးလွ်င္ သံလ်ငက္ုိ ေဘးပတ္လည္မွ ဝိုင္းရံထားသည္။ ဤသို႔ အစာေရစာ မသြင္းႏုိင္ေအာင္ ပိတ္ဆို႔ထားသည္မွာ ၂-လ ‎ေက်ာ္ ၾကာျမင့္သည္။ သံလ်င္ၿမိဳ႕တြင္းမွ ငဇင္ကာ၏တပ္သားတုိ႔ ရံဖန္ရံခါ ထြက္၍တုိက္သည္။ ငဇင္ကာလည္း ကိုယ္တိုင္ ‎ထြက္၍တုိက္မွ အေရးသာမည္ကို ယံုၾကည္သျဖင့္ ကိုယ္တုိင္ ကြပ္ကဲအုပ္ခ်ဳပ္၍ ထြက္ေတာ္မူလွ်င္ နတ္သွ်င္ေနာင္က "ဓမၼ ‎ရာဇာသည္ ငါ့ေဆြမ်ိဳးပင္ျဖစ္သည္။ ေဆြမ်ိဳးလက္ေအာက္မခံလုိ၍ ဗိုလ္မွဴးထံေရာက္သည္။ ေသတူရွင္ဘက္ ဗိုလ္မွဴး ‎ထြက္ရာ ငါလည္း ထြက္၍လုိက္မည္၊ တုိက္မည္" ဟု မိန္႔ဆိုေတာ္မူၿပီးလွ်င္ ငဇင္ကာႏွင့္အတူ ထြက္တိုက္ေတာ္မူသည္။

ေနာက္တေန႔တြင္ မင္းမဟာဓမၼရာဇာတပ္က အမတ္တေယာက္ကုိ သံျပဳ၍ ဆင္တစီးႏွင့္ သံလ်င္သုိ႔လႊတ္လိုက္သည္။ ‎မဟာဓမၼရာဇာက ေပးလိုက္ေသာ စာသုဝဏ္ကို ဘတ္ေစရာတြင္ ...‎ ‎"ေပၚတူဂီအမ်ိဳးသားႏွင့္ငါတုိ႔သည္ ရန္စစ္ရန္စ ရွိၾကသည္မဟုတ္၊ ငါ့ရန္သူျဖစ္ေသာ ေတာင္ငူမင္းကို သိမ္းဆည္းထားေသာ ‎ေၾကာင့္သာ ရန္စစ္ျဖစ္ရသည္၊ ငါ့ရန္သူကိုေပးအပ္လွ်င္ စစ္ေျပၿငိမ္းၾက၍ ေနျမဲတုိင္းေနၾကမည္ပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္" ဟူ၍ ပါ ‎ရွိသည္။ သို႔စာတြင္ ပါသည္ကို ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴး ငဇင္ကာက ... "ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ကတိသစၥာ ျမဲတည့္ေတာ္မွန္သည့္ လူမ်ိဳး ‎ျဖစ္သည္၊ ဝင္ေရာက္ေပါင္းေဖာ္လာသည္ကို ကတိသစၥာရွိသည့္အတိုင္း ေပါင္းဘက္ႀကိဳးပမ္း မ စရမည္ ျဖစ္သည္၊ ‎ေတာင္ငူမင္းကို အလိုရွိေသာ္လည္း မေပးမအပ္သာေၾကာင္း" ျပန္ဆုိေလွ်ာက္ၾကားလုိက္သျဖင့္ ထိုျပန္ၾကားစာကိုယူ၍ ‎ျမန္မာမင္းသံသည္ တပ္မေတာ္သို႔ ျပန္လာသည္။ ထုိေနာက္ မဟာဓမၼရာဇာတပ္သည္ ၾကည္းေၾကာင္း ေရေၾကာင္း ႏွစ္ဘက္ညႇပ္၍ အျပင္းအထန္တုိက္ခုိက္ၾကျပန္သည္။ ထို ‎သုိ႔ တုိက္ခိုက္ေနၾကစဥ္ စစ္တေကာင္းၿမိဳ႕က ေပၚတူဂီအမ်ိဳးသား "မာရက်စ္ဓေမၼ" အမည္ရွိေသာ ကုန္သည္သည္ သေဘၤာ ‎ျဖင့္ ရခိုင္ျပည္သုိ႔ေရာက္လာရာတြင္ သံလ်င္တြင္ ေပၚတူဂီအမ်ိဳးသားတုိ႔ႏွင့္ ျမန္မာတို႔ စစ္ျဖစ္ေၾကာင္း ၾကားသိရလွ်င္ ‎ရတတ္သမွ် လူစုၿပီးကာ သံလ်င္ၿမိဳ႕သုိ႔ သေဘၤာလႊင့္လာသည္။ သံလ်င္သုိ႔ေရာက္လွ်င္ မဟာဓမၼရာဇာ၏ ေလွတပ္က ‎သေဘၤာႏွင့္တကြ သေဘၤာပါလူမ်ားကို ဥပါယ္တံမ်ဥ္ျဖင့္ သိမ္းယူဘမ္းဆီး၍ အက်ဥ္းခ်ထားလိုက္သည္။
နတ္သွ်င္ေနာင္ ဗရင္ဂ်ီဘာသာသုိ႔ ဝင္ျခင္း

ထုိေနာက္ မာရက်စ္ဓေမၼ၏လူစုကို အနာအက်င္ျပဳ၍ စာတေစာင္ေရးၿပီးလွ်င္ သံလ်င္သို႔ ေဖာင္ျဖင့္ေမွ်ာလိုက္သည္။ စာတြင္ ‎‎"ဗိုလ္မွဴး ဇြင္ကာကူ သတိျပဳေလ၊ ငါ့ရန္သူကို မေပးအပ္လွ်င္ ဤကဲ့သို႔ခ်ည္း ျဖစ္ၾကရမည္" ဟူ၍ ပါသည္။ ထုိ ဒုကၡသည္ တုိ႔ ‎ဇြင္ကာကူထံေရာက္၍ ျမင္ရလွ်င္ မ်ားစြာသနား၍ ေဒါသလည္း ထြက္သည္။ နတ္သွ်င္ေနာင္သည္ ဤ အခ်င္းအရာကို ‎ျမင္လွ်င္ မ်ားစြာစိတ္နာ၍ ငဇင္ကာႏွင့္ တစိတ္တဝမ္းတည္းျဖစ္ကာ ဗရင္ဂ်ီဘာသာသို႔ ဝင္သည္။ ဗရင္ဂ်ီ ဘုန္းႀကီး ‎အံေထာ္နီအာလေမတူ ႏွင့္ ကူ႐ုဇာစူ တုိ႔က ဘာသာသို႔ သြတ္သြင္းေပးသည္။
ေနာက္ဆံုးတိုက္ပဲြ

ျမန္မာတို႔သည္ ေန႔ကိုမတိုက္ေတာ့ဘဲ ညကိုသာလွ်င္ တုိက္ၾကေတာ့သည္။ တညတြင္ တစုတ႐ံုးတည္း သံလ်င္ၿမိဳ႕ ေျမာက္ ‎မ်က္ႏွာက ၿမိဳ႕ကုိ တဟုန္တည္း တက္ၾကသည္။ ျမန္မာစစ္သည္ ၁၅၀၀ေက်ာ္မွ် ၿမိဳ႕တြင္းဝင္မိရာ ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴးႏွင့္ ‎ေပၚတူဂီ ရဲမက္အေပါင္းတုိ႔ ၿဖိဳးၿဖိဳးဖ်ဖ် လုိက္လံပစ္ခတ္တုိက္ခုိက္ၾကသည္တြင္ ဝင္မိသမွ်ေသာ လူ ၁၅၀၀-ေက်ာ္တုိ႔အနက္ ‎မ်ားစြာေသဆံုးၾကၿပီး မတက္မငင္ႏုိင္၍ ဆုတ္ခြာၾကရကုန္သည္။ ထုိေနာက္ သကၠရာဇ္ ၉၇၄-ခုႏွစ္၊ တန္းခူးလျပည့္ေန႔တြင္ ‎ျမန္မာသူရဲေကာင္းတုိ႔သည္ အေရွ႕မ်က္ႏွာတံခါး၌ အေစာင့္ထားသည့္ ေပၚတူဂီ ၁၂-ေယာက္ကို ညတခ်က္တီးေက်ာ္တြင္ ‎ထုိးခုတ္သတ္ျဖတ္၍ ၿမိဳ႕တံခါးကို ဖြင့္ေပးသည္ႏွင့္ မင္း မဟာဓမၼရာဇာ၏ ရဲမက္တုိ႔သည္ တဟုန္တည္း ဝင္ၾကသည္။ၿမိဳ႕ ‎ေလးမ်က္ႏွာကလည္း တညီတညြတ္တည္း တက္ၾကသည္ႏွင့္ မခံမရပ္ႏုိင္ဘဲ ၄င္းေန႔မိုးလင္းတြင္ သံလ်င္ၿမိဳ႕ ပ်က္ေလ ‎သည္။ သံလ်င္ပ်က္လွ်င္ ဗိုလ္မွဴးငဇင္ကာႏွင့္ နတ္သွ်င္ေနာင္ကို လက္ရဖမ္းမိသည္။ ထိုေနာက္ မဟာဓမၼရာဇာက ငဇင္ကာ ‎အား ...‎ ‎"ငါအႀကိမ္ႀကိမ္ စာေပးမွာထားသည္၊ ငါ့ရန္သူကို အပ္ရမည္ဆုိသည္ကို မေပးမအပ္ေနသည္မွာ ယခုငါ့လက္သုိ႔ ေရာက္ၿပီ။ ‎အသနားခံ၍ ေတာင္းပန္လွ်င္ ခ်မ္းသာေပးမည္" ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္။ ေပၚတူဂီဗိုလ္မွဴးကလည္း "ကၽြႏု္ပ္တြင္ အျပစ္မရွိသည္ကို အဘယ္ေၾကာင့္ေတာင္းပန္ရမည္နည္း၊ အရွင္မင္းႀကီး၏ရန္သူ ကို ‎လက္ခံသည္ဆုိရာမွာလည္း အရွင္မင္းႀကီး၏ရန္သူျဖစ္ခဲ့လွ်င္ ခပ္သိမ္းေသာသူအေပါင္းတုိ႔၏ ရန္သူျဖစ္ရေတာ့အံ့ေလာ၊ ‎ကၽြႏု္ပ္အား မိတ္ဖဲြ႔လာလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္၏မိတ္ေဆြခင္ပြန္းျဖစ္သည္။ မိတ္ေဆြခင္ပြန္းကို အမွန္ မခၽြတ္မယြင္း စြမ္းေဆာင္ရမည္ ‎ျဖစ္၍ စြမ္းေဆာင္ေပသည့္ဓမၼတာအတိုင္း တေန႔ေမြးလွ်င္ တေန႔ေသရျမဲျဖစ္သည္။ ယခု အရွင္မင္းႀကီး၏လက္သုိ႔ေရာက္၍ ‎ျပဳလုိရာျပဳႏုိင္မည္ပင္ျဖစ္ေတာ့သည္။ သုိ႔ရာတြင္ ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္ေတာင္ငူမင္းမွာ ေသလွ်င္ေသခ်င္း၊ ရွင္လွ်င္ရွင္ခ်င္း၊ သစၥာကတိ ‎ႀကီးစြာရွိသည္။ ေသလွ်င္လည္းအတူ၊ ရွင္လည္း အတူတူျဖစ္လုိသည္" စသည္ျဖင့္ မတုန္မလႈပ္ ေလွ်ာက္ၾကားသည္။

တဖန္ ေတာင္ငူမင္းကို စစ္ေမးျပန္ကလည္း "ငါ့အေၾကာင္းကို စစ္ေမးလွ်င္ ငါ့အေၾကာင္းကို သိၿပီးပင္ ျဖစ္ေတာ့သည္။ ဤ ‎ေပၚတူဂီအမ်ိဳးသားတုိ႔ႏွင့္ ေပါင္းရွက္၍ တေသြးတည္းတသားတည္းျဖစ္ၿပီးရကား ေသေဘးကို ေၾကာက္သာေတာ့မည္ ‎မဟုတ္၊ ဓမၼတာတမ္း ျဖစ္ျမဲပ်က္ျမဲပင္။ ငါတေယာက္တည္းသာ ျဖစ္ရပ်က္ရသည္ မဟုတ္၊ လက္သုိ႔ေရာက္သည္ဟု သတ္ ‎ေသာ္လည္း ကိုယ္ကာယ အေကာင္သာ ေသမည္၊ အသက္ကို စိုးပိုင္သည္မဟုတ္၊ ျပဳလိုရာ ျပဳေလ၊ ခံမည္" ဟူ၍ မိန္႔ေတာ္ ‎မူလွ်င္ ေတာင္ငူမင္းႏွင့္ ငဇင္ကာတုိ႔ကို သကၠရာဇ္ ၉၇၄-ခု၊ တန္းခူးလျပည့္ေက်ာ္ ၃-ရက္၊ စေနေန႔တြင္ သံလ်င္ၿမိဳ႕ ‎ေစ်းလည္၌ ကားၾကက္၍ ကြပ္မ်က္သည္။ သံလ်င္တြင္ အနိစၥေရာက္ရသည္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ နတ္သွ်င္ေနာင္ကို သံလ်င္ ‎ေရာက္ မင္းတရား ဟူ၍ တြင္သည္။ (ဤကား ေပၚတူဂီရာဇဝင္ႏွင့္ မဟာရာဇဝင္ႀကီးတို႔ကို အေထာက္အထားျပဳ၍ ‎ေရးသားအပ္ေသာ နတ္သွ်င္ေနာင္၏ အတၳဳပၸတၱိေပတည္း။)‎ နတ္သွ်င္ေနာင္သည္ ကြယ္လြန္ခ်ိန္တြင္ အသက္ ၃၁-ႏွစ္သာ ရွိပါေသးသည္။
သတ္ပံုအေရးအသား

နတ္သွ်င္ေနာင္ဟူေသာ အမည္တြင္ `သွ်င္´ ကို ရေကာက္ႏွင့္ ‘ရွင္’ သင့္သည္၊ သ ယပင့္ဟထိုးႏွင့္ ‘သွ်င္’ သင့္သည္ ‎စသည္ျဖင့္ အခ်ိဳ႕သူတုိ႔ ဝိဝါဒကဲြျပားလ်က္ ရွိၾကသည္။

နတ္သွ်င္ေနာင္ ဟူေသာအမည္ကို သ-ကို ယပင့္ဟထိုး၍ ေရးသင့္သည္။ `ေရႊနန္းေရႊထြတ္၊ ဦးညြတ္မကြာ၊ သုဓမၼာဝယ္၊ ‎ေရႊမင္စာေရး၊ မိန္႔ေတာ္ေပးလို႔´ စသည္ျဖင့္ ခ်ီေသာ အကၡရာခဲြထား၌ …‎ ပတိဣႆရ၊ သာမ်တၳ၏၊ အရထုတ္ေဖြ၊ အေဆြအိမ့္ရွင္၊ ဆင္ျဖဴရွင္မ်ိဳး၊ စကား႐ိုးဝယ္၊ ဟထိုးရႀကီး၊ ‎တသီးထိုမွ၊ အယ်အေယ်၊ ဘေႏၱေဘာေႏၱာ၊ အာဝုေသာႏွင့္၊ မိန္႔ေဟာသဒၵါ၊ အာယသၼ၊ ဘဒၵႏၱ၏၊ ‎အတၳေထြျပား၊ အသွ်င္မ်ားကို၊ မွတ္သား ဆန္းၾကယ္၊ သဝယ္ ယပင့္၊ ဟထိုးဆင့္ေလာ့။ ဟူ၍ လာရွိသည္ကို ေထာက္ရာသည္။

မဃေဒဝလကၤာသစ္ တတိယပိုင္း ပုေတၱာဝါဒခဏ္း ပုဒ္ေရ ၂၅၀ တြင္လည္း …‎ ‎`သိၾကားနတ္သွ်င္၊ ကုသိုလ္ရွင္အား၊ မျမင္ေရွာင္ကာ၊ မေနသာတည့္၊ ျမင္ပါလ်က္ကဲ့၊ ကုသိုလ္မဲ့က၊ ‎တိမ္းငဲ့မ်က္ႏွာ၊ မ႐ႈသာတည့္´‎ စသည္ျဖင့္ ‘သွ်င္’ ႏွင့္ ‘ရွင္’ ခဲြထားကို အထင္အရွားေဖာ္ျပေရးသားထားသည္။ ထိုဆရာမ်ား၏ အာေဘာဂ ကိုေထာက္၍ ‎ကၽြႏု္ပ္တည္းျဖတ္ေသာ စာအုပ္ကိုလည္း ‘နတ္သွ်င္ေနာင္’ ဟူေသာအမည္တြင္ သ ကို ယပင့္ဟထိုး၍ ေရးလိုက္သည္။ ‎နတ္သွ်င္ေနာင္ ဟူေသာ အမည္တြင္ `နတ္သွ်င္´ ဟူေသာ ေပါရာဏစကားမွာ ‘မင္း၊ ဘုရင္’ ဟူေသာ အနက္အဓိပၸာယ္ ‎ရသည္။ နတ္သွ်င္ေနာင္ဟူေသာ အမည္မွာလည္း ဘုရင္မင္းျမတ္၏ ေနာင္ေတာ္ ဟူ၍ အဓိပၸာယ္ ရေပသည္။

နတ္သွ်င္ေနာင္သည္ ေတာင္ငူေရႊနန္းကို သိမ္းျမန္းစိုးစံေတာ္မူသည့္အခါတြင္ ညီေတာ္ မင္းရဲေက်ာ္စြာကို အိမ္ေရွ႕ေပးခဲ့ ‎သည္။ ေနာင္ေသာ္ အိမ္ေရွ႕မင္း မင္းရဲေက်ာ္စြာ နန္းတက္ရာတြင္ ေနာင္ေတာ္ျဖစ္သည္ကို အစဲြျပဳ၍ ေတာင္ငူမင္းအား ‎နတ္သွ်င္ေနာင္ ဟူေသာအမည္ျဖင့္ ေခၚေဝၚသည္ဟု ယူဆဘြယ္ျဖစ္ေပသည္။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္တြင္ မင္းဧကရာဇ္ ‎တို႔သည္ ဤနည္းႏွင္ႏွင္ သေဘာေပါက္ေသာ ဘဲြ႔အမည္မ်ားကို ခံယူၾကကုန္သည္။ ေတာင္ငူေခတ္က `နတ္သွ်င္´ ဟူေသာ ‎အမည္သည္ အလြန္သိမ္ေမြ႔ယဥ္ေက်း၍ အေတာ္ပင္ ေခတ္စားဟန္တူသည္။ ထုိေၾကာင့္ နတ္သွ်င္ႏွမေတာ္၊ နတ္သွ်င္ ‎မယ္ေတာ္ စေသာ ဘဲြ႔အမည္မ်ားကိုလည္း အခ်ိဳ႕ မင္းသၼီးတုိ႔ ခံယူၾကကုန္သည္။


Credit - Tin Maung Hlaing
ဖုန္းထဲကေန ေဆာ့၀ဲေတြ အလြယ္တကူ ေဒါင္းလုပ္ယူခ်င္ရင္ ဒီေဆာ့၀ဲထည့္ပါ

Mssk.apk- http://www16.zippyshare.com/v/57588065/file.html
Mssk.apk- https://play.google.com/store/apps/details?id=mssk.new

0 မွတ္ခ်က္:

Post a Comment

ခုနွစ္အလိုက္ ေရးသားခဲ့ေသာ စာမ်ားကို ေအာက္ပါလင့္မ်ားမွာ ႏွိပ္၍ ရွာဖတ္ပါ

ဒီ၀က္ဆိုဒ္မွာအသစ္တင္တိုင္း FB ကေန ဖတ္ႏိုင္ရန္ ေအာက္တြင္ Like ကို ႏွိပ္ထားပါ။ Like ေပၚတြင္ အမွန္ျခစ္ရွိေနပါက ထပ္ႏွိပ္စရာမလိုပါ။
×
Like ျပီးလွ်င္ X ကိုႏွိပ္ပါဖုန္းထဲကိုထည့္ဖို ့ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း) ၀က္ဆိုဒ္၏ MSSK Apk Download Click Here